Podsumowanie Konferencji Coach w Biznesie 1.pdf
Anna Sobczak

Anna Sobczak

Psycholog biznesu i akredytowany coach PCC ICF

Podsumowanie Konferencji Coach w Biznesie 11.01.2024

W ubiegły czwartek odbyła się hasztagKonferencjaCoachingu organizowana przez hasztagSGH. Miałam zaszczyt i przyjemność poprowadzić prezentację “Mierzenie wyników klienta w coachingu”. Podczas wykładu  omówiłam kluczowe wskaźniki sukcesu procesów coachingowych i metody ich pomiaru.

Już na spokojnie, przygotowując Zeszyt Pokonferencyjny, mogę podsumować to wydarzenie.

Chciałabym serdecznie podziękować organizatorom Robert Strelau i zespołowi organizacyjnemu oraz opiekunowi Joanna Żukowska za profesjonalne przygotowanie koncepcji eventu i dobór tematów, perfekcyjną organizację oraz ogrom wsparcia dla nas prelegentów.

Dziękuję za to, że organizujecie tego typu wydarzenia. Spełniają ogromnie ważną rolę edukacyjną w środowisku coachingowym. I jak się okazało nie tylko polskim – mieliśmy uczestników z różnych części świata, z różnych stref czasowych. Tego typu wydarzenia są dla nas wszystkich, początkujących jak i doświadczonych coachów, źródłem refleksji i inspiracji. Dają nam one wiedzę na temat metod i nowych trendów w naszej profesji, możliwość przyjrzenia się doświadczeniom i opiniom innych coachów. Rzucają świeże światło na naszą własną praktykę. Otwierają nas na nowe tematy i pozwalają wypracować wnioski na temat tego, jak lepiej wykonywać nasz zawód.
Życzę Wam, byście mieli nadal taką energię i entuzjazm do organizowania dla naszego środowiska tego typu spotkań z wiedzą i praktyką.

I bardzo dziękuję prelegentom, bo z każdej prezentacji wzięłam coś dla siebie. Od Małgorzata Majewska, PCC refleksję, jak włączyć mikrocoaching do moich obecnych i przyszłych procesów executive coachingu. Ireneusz (Irek) Zyzanski wskazał mi to, że wielokulturowość zespołu można przekuć na budowanie synergii i zwiększanie efektywności. Intrygująco brzmiały pros and cons specjalizacji w coachingu podczas prezentacji Zbigniew Kieras. Dzięki Dagmara Nowicka dostałam wskazówki, co jest ważne we wprowadzania kultury coachingowej w organizacji, co jest dla mnie szczególnie interesujące wobec moich aktualnych aktywności. Po prezentacji Krzysztof Marzec mam niedosyt, mimo że warsztat był niesamowicie praktyczny i bogaty w treść. Informacje o AI Od Kasia Syrówka uzupełniły moją wiedzę, AI w pewien sposób pasjonuję z powodu moich „korzeni”.

 

Podsumowując

Dziękuję prelegentom za podzielenie się swoją wiedzą i praktyką a organizatorom za ich wysiłek i uważność! Czuję się zaszczycona i wdzięczna za to, że mogłam być częścią tego wydarzenia!


hasztagKonferencjaCoachingu hasztagXIIKC hasztagCoachwbiznesie hasztagSGH hasztagProfesjonalnyCoaching

Share this post

business coaching
Anna Sobczak

ROE w procesach coachingowych

Czym jest ROE w procesach coachingowych? Założeniem pomiaru ROE (Return on Expectations) jest podejście do coachingu jako narzędzia wspomagającego realizacje strategii rozwoju organizacji. Podejście to realizuje powiązanie coachingu z konkretnymi,

Czytaj więcej »
business coaching
Anna Sobczak

ROI w procesach coachingowych

Czym jest ROI w procesach coachingowych? Dla osób pracujących w danymi finansowymi w organizacjach temat ROI w procesach coachingowych powinien być czytelny. Jednak wyjaśnijmy na początki, czym jest ROI i

Czytaj więcej »
business coaching
Anna Sobczak

Pomiar jakościowy efektów procesu coachingowego

Pomiar jakościowy efektów procesu coachingowego – czym jest? W podejściu jakościowym istotne jest określenie i wybór celu procesu coachingowego ważnego dla coachee i organizacji (otoczenia coachee) oraz rezultatów, które można

Czytaj więcej »